Investiţiile în tehnologie şi programe dedicate antreprenorilor pentru dezvoltarea ecosistemului eMAG Marketplace au crescut cu 14% vânzările sellerilor din platformă, în primele opt luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Totodată, oferta de produse listate de selleri în Marketplace a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă, adică cu 31% mai mult faţă de anul trecut. Astfel, clienţii au la dispoziţie acum peste 16 milioane de produse din oferta eMAG şi a sellerilor, cât ar găsi în peste 200 de hipermarket-uri a câte 10.000 de metri pătraţi. Acestea sunt câteva dintre concluziile Sellers’ Day, cel mai mare eveniment dedicat celor aproape 40.000 de antreprenori români care fac business pe eMAG Marketplace.
În ultimul an, eMAG a pus la dispoziţia sellerilor din Marketplace tehnologia, platforma şi programe precum cross-border, Fulfilment by eMAG sau eMAG Genius, care îi ajută să îşi crească prezenţa în…